Back to TOP

Tuesday, 2 September, 2014

download pdf percuma

Nama:
 
Email:
 

Download Laporan Percuma untuk penjelasan lanjut mengenai "Firnena - Teknik Menghapuskan Jerawat dan Resdung". Downloadlah...anda pasti berpuas hati membacanya. Lagipun, anda tak rugi apa-apa .

we are anti-spamNota: dengan bangga ingin saya beritahu yang bahawasanya Firnena tidak pernah melakukan 'spamming' terhadap semua 'downloader' kami. Kami begitu ketat menjaga privasi email anda dan tidak pernah berhasrat menjual atau dedahkan ia pada sesiapapun. Kalau anda tak percaya; buka satu akaun email baru dan download report kami. Pasti tiada sebarang email melainkan dari Firnena yang akan tiba dan itupun; sebulan cuma lebih kurang 2 email sahaja. Dan anda boleh 'unsubscribe' bila-bila masa saja. Melainkan kalau email anda sudah terdedah pada pihak lain, dalam apa jua keadaan: kami janji dan bertegas email selain Firnena bukan datang dari kami.



ubat masalah jerawat kronikubat masalah jerawat kronikubat masalah jerawat kronikubat masalah jerawat kronikubat masalah jerawat kronikubat masalah jerawat kronik

jerawat beransur hilang

kulit turut sama jadi cerah dan sihatkulit turut sama jadi cerah dan sihatkulit turut sama jadi cerah dan sihatkulit turut sama jadi cerah dan sihatkulit turut sama jadi cerah dan sihatkulit turut sama jadi cerah dan sihat

* kesan baik pulih setiap individu dijangka berbeza; bergantung kepada tatacara mengikuti panduan.

Ini adalah contoh jerawat kronik yang boleh dihapuskan menggunakan kaedah saya.
= Lebih dasyat dari ini pun BOLEH dihapuskan!

Nota: kesan selepas guna pakai teknik firnena selama seminggu lebih. Kulit turut sama jadi sihat dan cerah berbanding sebelum. Menandakan kuman mati dari dalam dan kulit dapat peluang membina sel baru tanpa kacau.



Keadaan Mata Yang Dijangkiti Resdung Dengan Teruk

mata dijangkiti resdungmata dijangkiti resdungmata dijangkiti resdungmata dijangkiti resdungmata dijangkiti resdungmata dijangkiti resdungmata dijangkiti resdungmata dijangkiti resdung

Sila Ambil Perhatian!

Awas! Salah satu gejala yang mengerikan bagi jangkitan kuman resdung yang dibiarkan tanpa sebarang kawalan, mahupun menggunakan cara yang salah, akan mengakibatkan penyakit mata seperti ini. Bagi mereka yang mempunyai penyakit resdung, tentu sekali pernah merasa gatal di bahagian kelopak mata dan seringkali merasa tertarik untuk menggaru-garu bahagian tersebut. Seakan-akan terasa ingin terus menggaru dan menenyeh kelopak mata kerana merasa betapa 'sedap'nya melakukan sedemikian dengan harapan ianya akan hilang. Tidak, perbuatan tersebut kalau silap gaya akan mengakibatkan mata anda lama -kelamaan akan bertukar menjadi seperti ini. Oleh itu, berhati-hatilah. Atasi penyakit ini sementara peluang masih ada.
= Mesejnya di sini; jangan melebih-lebih bila mengosok mata. Ia adalah bahagian paling halus, lembut milik tubuh.



hamahamahamahamahamahamahama

Kuman yang ditunjukkan adalah gambaran dekat menggunakan kaedah mikroskopik (microscophic). Kuman tersebut sebenarnya adalah hama yang selalu dikaitkan dengan gejala terasa ingin bersin. Ia kemudian akan membiakkan telurnya ke dalam tubuh sekiranya tiada apa-apa tindakan atau ubat diambil untuk memeranginya. Oleh itu, elakkan dari mencium / menghidu karpet, langsir atau tempat-tempat berhabuk. Juga diingatkan, kucing merupakan penyumbang terbesar mengenai kuman seperti ini. Elakkan dari mencium-cium kucing kesayangan anda dengan terlalu 'over'. Mesej: Bayangkan kuman sebegini rupa dibiar berkeliaran, membiak dalam badan anda tanpa sebarang kawalan.




jantungjantungjantungjantungjantungjantung

Tahukah anda bahawa resdung juga boleh merebak sehingga menyebabkan sakit jantung? Ya. Ini adalah fakta yang memang sepatutnya anda ketahui. Bakteria atau kuman resdung boleh merebak ke seluruh badan dan mencederakan bahagian-bahagian lain dalam tubuh. Seperti yang anda ketahui, resdung datang dalam bentuk 'ulat' dan bersarang di mana saja ia fikir sesuai. Sekiranya ia bersarang di bahagian jantung, lama-kelamaan jantung akan mula menerima bakteria-bakteria lain pula yang pada mulanya tidak dapat menembusi ketahanan jantung. Bermakna, dengan bantuan bakteria resdung, bakteria-bakteria yang sebelum ini tidak cukup kuat untuk mengakibatkan serangan jantung, kini berjaya. Oleh itu, jangan pandang resdung di sudut selesema, bersin dan gatal-gatal sahaja. Pandanglah kepada sudut yang lebih jauh supaya anda dapat bersedia akan gejalanya.


Bersamalah Membantu

Bagi anda yang membaca laman web ini, saya meminta agar anda sebarkanlah ia pada orang ramai. Dengan melakukan yang sedemikan, bermakna anda membuat amal bakti, sesuatu perkara yang baik samaada untuk diri sendiri ataupun untuk mereka yang memerlukan. Ini kerana Firnena Kesihatan adalah laman web yang memberi cara, idea dalam penjagaan kesihatan mengikut keadaan yang anda mampu untuk lakukannya sendiri. Jimat masa, jimat kos. Bagi mereka yang mempunyai website, blog, sudi-sudilah membuat link ke laman ini. Terima kasih.
Nota: Ingatlah bahawa kesihatan diri / orang tersayang lebih utama dari wang ringgit. Jangan jadikan kesibukan sebagai alasan untuk tidak memberi perhatian kepada penjagaan kesihatan.


Transformasi
gatal-gatal hidunggatal-gatal hidunggatal-gatal hidunggatal-gatal hidunggatal-gatal hidunggatal-gatal hidunggatal-gatal hidunggatal-gatal hidunggatal-gatal hidung

Jangan sampai wajah yang cantik, comel sebegini, tiba-tiba bertukar jadi begini!
= (Perhatikan bahagian hidungnya dengan teliti. Sudah bermula permukaan gerutu yang menggatalkan.)

berjerawat akibat resdungberjerawat akibat resdungberjerawat akibat resdungberjerawat akibat resdungberjerawat akibat resdungberjerawat akibat resdungberjerawat akibat resdungberjerawat akibat resdungberjerawat akibat resdungberjerawat akibat resdungberjerawat akibat resdungberjerawat akibat resdungberjerawat akibat resdungberjerawat akibat resdung

* kesan baik pulih setiap individu dijangka berbeza; bergantung kepada tatacara mengikuti panduan.

Ini akibat dari pengabaian. Bermula dengan gatal-gatal hidung, buat tak tahu saja, kononnya tak ada apa-apa, lepas tu macam nilah jadinya. Saya sarankan bagi mereka yang mempunyai gejala gatal-gatal hidung, mata, cepat-cepatlah menyedarinya bahawa sekiranya ia dibiar berterusan tanpa sebarang tindakan pencegahan, akan membawa kepada keputusan yang tidak diingini. Oleh itu, lengkapilah diri dengan ilmu pengetahuan supaya anda tahu bagaimana untuk membanteras resdung dan jerawat di hari-hari mendatang. Cegahlah selagi ia boleh!
= Bagi saya, jerawat seperti ditunjukkan di atas, amat mudah dihapuskan. Tiada masalah.


radang kulit atau ekzema yang mengakibatkan jerawat kronik berjaya dipulihkanradang kulit atau ekzema yang mengakibatkan jerawat kronik berjaya dipulihkanradang kulit atau ekzema yang mengakibatkan jerawat kronik berjaya dipulihkanradang kulit atau ekzema yang mengakibatkan jerawat kronik berjaya dipulihkanradang kulit atau ekzema yang mengakibatkan jerawat kronik berjaya dipulihkanradang kulit atau ekzema yang mengakibatkan jerawat kronik berjaya dipulihkan

* kesan baik pulih setiap individu dijangka berbeza; bergantung kepada tatacara mengikuti panduan.

Teknik Firnena sebenarnya lebih tepat kalau disebut:'Teknik Mengubati Penyakit Kulit yang Kronik' kerana; kami menyediakan langkah solid bagaimana untuk mengatasi sebarang kuman yang melekat di permukaan wajah, tidak kira betapa degil ianya sekalipun! Insyaallah bila diamalkan, anda pasti kagum dengan hasilnya.


testimoni firnena
Review-review Penting Para Pelanggan Firnena

Review# "assalam..thank you firnena..xtau cmne nk ckp tp mmg amat berkesan...sekarang bile cuci muka xde la rase timbul2 dah mcm dulu..muka skunk dh clear juz ade parot2 n kulit 2 xberape nk sekata lg permukaan dy..tp oklar nasib baik jumpe page pasal firnena n tergerak ati k beli e-book n ..wah sgt epi la sekarang..dulu suka pkai makeup coz nak tutop parot n jerawat 2..lepas 2 stop jup sbb org kate kalu muka nga sensitif xle letak pape takot lg terok..so berangan la tunggu muka licin baru nk makeup2..tp sekarang muka dah tingaal parot je tp nk pkai makeup pon mcm malas..hehe hope firnena akn guidesaye yea..mmg saye ade buat every weekend..juz y steam 2 xbuat2 lgi..keje bz sket...thanks firnena..luv u!!!"
- radenysa~ 4eva

Firnena: kadang-kala pihak firnena agak tak faham dengan email mereka (sebab ditulis dgn gaya ringkas sangat). Tapi yang pentingnya: mereka ini gembira! To Radenysa; we love u back!


Review# "terima kasih dan sy sgt teruja menggunakan cara firnena."
- Nor Aizah


Review# "Assalamualaikum/hello firnena... Saya Shazrul, salah seorang insan yang bertauh kerana bertemu produk firnena....Alhamdulillah, sudah sebulan saya menggunakan produk-produk ini dan ianya sungguh berhasil.... sekarang ini, saya tidak perlu lagi:-

- melalui bangun tidur yang mempunyai tahi mata yang banyak
- kegatalan mata yang teramat sangat (kalau gosok tak nak berhenti)
- kegatalan hidung (macam nak cabut je hidung tu)

ribuan terima kasih kepada pihak firnena. muka saya sekarang ni tak seteruk dulu....cuma seperti yang tercatat dalam e-book, saya sedang melalui peringkat yang mana muka saya keluar jerawat-jerawat yang merah yang besar dan kadang2 bernanah. kalau dulu pantas je tangan saya akan picit keluarkan nanah tu, tapi sekarang (mengikut e-book) saya tak picit lagi. saya biarkan tindak balas produk firnena untuk kerjakan semua jerawat dan masalah resdug yang saya alami. apayang saya dapati ialah dengan penggunaan produk firnena dan step yang dikeluarkan melalui e-book, jerawat2 besar tu boleh hilang(mati) dalam waktu yg sangat singkat (saya amat berpuas hati. kalau guna produk lain dan tumbuh pulak jerawat besar macam ni....dah lama saya berhenti dari guna produk tu...tapi dgn produk firnena saya tetap teruskan kerana yakin akan hasil yang bakal saya perolehi)"
- shazrul ekhmar


Review#
Terima kasih atas nasihat firnena.Sekarang saya masih sambung teknik yg firnena ajar. Alhamdulillah kulit saya mulai pulih sekarang. Terima kasih Firnena!
- OTHMAN HASSAN

Review#
salam..sy dah cuba teknik pertama...alhamdulillah dgn bantuan ebook firnena juga izin allah...bnyak perubahan yg sy dpt.....thankz firnena memberikan jalan yg terbaik....hope firnena dgn semua ujian ni..the best lar firnena - Puteri Jerai

Penghargaan Khas#
Salam.. Saya berharap Firnena masih boleh teruskan lagi perjuangan dalam membantu org ramai dalam menangani penyakit dan pemasalah resdung ini.. Usah risau atau terlalu susah hati jika org lain menggunapakai teknik firnena ni..anggap sahaja ilmu yg diperolehi dikongsi bersama2.. Insyallah...ganjaran yg besar akan diperolehi dariNYA jika ilmu yg kita ade dikongsi bersama-sama..niat kan sahaja di hati apa yg firnena lakukan adalah utk menolong org ramai..Saya harap pihak firnena tidak cpt berputus asa..teruskan lagi usaha dan mantapkan lagi perjuangan ini.. Saya doakan pihak firnena akan lebih berjaya di masa akan datang.. Insyallah jika perkhidmatan yg diberikan bermutu dan berkualiti, org ramai dan pelanggan pasti akan tetap bersama firnena.. - Noraini Haron,
SURUHANJAYA SYARIKAT MALAYSIA

Firnena PesananPersoalan Firnenalab firnena

ke satu-satunya tempat yang mendedikasikan sepenuh usaha bagi membantu menghilangkan jerawat serta merawat pelbagai permasalahan kulit kronik. Tahniah kerana sudah menjumpai tempat yang betul. Mulai sekarang, masalah jerawat anda akan SELESAI!

* kesan baik pulih setiap individu dijangka berbeza; bergantung kepada tatacara mengikuti panduan.

Adakah anda sedang dalam pencarian sebuah panduan yang akan membantu anda memiliki transformasi wajah seperti ini? Kalau ya, anda datang ke tempat yang betul.

jerawat sebelum selepasjerawat sebelum selepasjerawat sebelum selepasjerawat sebelum selepasjerawat sebelum selepasjerawat sebelum selepasjerawat sebelum selepasjerawat sebelum selepasjerawat sebelum selepasjerawat sebelum selepasjerawat sebelum selepasjerawat sebelum selepasjerawat sebelum selepasjerawat sebelum selepasjerawat sebelum selepasjerawat sebelum selepasjerawat sebelum selepas
jerawat sembuhjerawat sembuhjerawat sembuhjerawat sembuhjerawat sembuhjerawat sembuhjerawat sembuhjerawat sembuhjerawat sembuhjerawat sembuhjerawat sembuhjerawat sembuhjerawat sembuhjerawat sembuhjerawat sembuh
* kesan baik pulih setiap individu dijangka berbeza; bergantung kepada tatacara mengikuti panduan.

...dan saya tidak membicarakan mengenai jerawat ringan gitu-gitu saja. Betapa dahsyat sekalipun ianya, insyaallah (god willing) - akan dapat dipulihkan!

jerawatjerawatjerawatjerawatjerawatjerawatjerawatjerawatjerawatjerawatjerawatjerawatjerawatjerawatjerawatjerawatjerawatjerawatjerawat

Membantu Menghilangkan Jerawat dan Resdung secara Maksimum

Di website ini, saya ingin dedikasikan cara yang betul untuk menolong anda mengatasi masalah penyakit yang berkaitan dengan JERAWAT dan RESDUNG. Sememangnya resdung adalah suatu penyakit yang amat kompleks dan amat sukar dibuang. Dan ia merupakan PUNCA UTAMA berlakunya JERAWAT!

ekzema

Daripada saya bercakap panjang lebar mengenai apakah sebenarnya penyakit ini (di mana saya rasa anda sudah pun mengetahuinya), adalah lebih baik kita terus membincangkan bagaimana untuk mengatasinya. Saya akan jelaskan bagaimana untuk menyerang sarang pembiakan resdung supaya dengan itu; jerawat akan musnah dengan lebih berkesan!

Nota: menggunakan rawatan luaran semata-mata, hanya akan menahan atau menghilangkan jerawat buat seketika. Lepas tu ia akan timbul balik! Malahan, ia akan timbul dengan lebih banyak!

Sebelum tu, mari kita lihat apakah yang bakal terjadi sekiranya anda membiarkan saja penyakit tersebut tanpa mengambil apa-apa tindakan untuk mengubatinya:

ulat resdungulat resdungulat resdungulat resdungulat resdungulat resdungulat resdungulat resdungulat resdungulat resdungulat resdungulat resdungulat resdungulat resdungulat resdungulat resdungulat resdungulat resdungulat resdung

BEGINILAH keadaan ulat yang akan bersarang dalam kepala anda sekiranya penyakit ini dibiarkan bermaharajalela. Di sebabkan ulat-ulat ini, anda akan merasa gatal, selsema dan pening kepala di kebanyakkan waktu. Oleh itu, saya sarankan supaya anda yang mengalami gejala resdung ini, segera bertindak bagi menghapuskan kuman tersebut.

Nota: Berbanyak-banyak maaf saya pinta kerana terpaksa menyiarkan gambar sebegini rupa untuk tatapan anda. Tapi niat saya: Adalah lebih baik anda mengetahui gambaran sebenar dari hanya beranggap-anggapan apakah penyakit resdung ini bahaya, serius, kronik, mahupun tidak. Atau pula; apakah ia penyakit main-main, ringan atau gitu-gitu saja? Melalui gambarajah ini, maka sekarang anda TAHU dengan JELAS bagaimana ulat-ulat yang menyebabkan kegatalan sedang bersarang dalam tubuh mereka yang tidak mengambil apa-apa langkah bagi membendungnya!

resdung bersin selsema

Resdung, adalah di antara penyakit paling susah untuk di atasi. Kemungkinan anda telah mencuba pelbagai produk dan mendapati ianya hanya membantu meringankan mahupun mengatasinya buat seketika. BUKAN membunuhnya! Di sinilah menjadi kekesalan serta kekecewaan kepada kebanyakkan penderita resdung. Kebanyakkan ubat, pill, produk yang dijual di luar sana hanya memberi kesan sementara.

resdung2resdung2resdung2resdung2resdung2resdung2resdung2resdung2resdung2

Ini satu lagi akibat dari pengabaian dalam menangani penyakit ini. Pesakit ini menggaru-garu dan menenyeh-nenyeh hidungnya yang gatal sehingga terjadi begini. Bukannya tiada ubat yang diambil tetapi semuanya adalah ubat yang SALAH dan tidak berkesan bagi memerangi bakteria resdung ini. Akibat dari kesedaran yang mendalamlah yang membuatkan saya begitu prihatin mendirikan blog ini khas untuk mereka yang ingin mengatasi masalah ini. Ini kerana saya faham betapa menderitanya pesakit yang mengalami masalah ini. Dan ANDA, sepatutnya bersyukur kerana telah menjumpai blog ini.

Peringatan!: Saya telah membuat pelbagai kaji selidik dan mendapati; bagi penghidap resdung apabila mengambil pill atau produk kesihatan yang salah / tidak bersesuaian, akan memudaratkan lagi penyakit tersebut!

Bukan semua penghidap resdung menghadapi masalah jerawat. Mereka ini dikategorikan sedikit bertuah. Pula, bukan semua penghidap jerawat disebabkan resdung tetapi kerana pola pemakanan yang tidak sihat / teratur. Jerawat jenis ini, boleh dihilangkan hanya dengan menggunakan pencuci muka tertentu,ubat jerawat atau apa-apa produk ringkas membasmi jerawat.

  • Tetapi blog ini, MENGUTARAKAN tentang bagaimana untuk membantu menghapus / menghilangkan jerawat diantara yang paling DEGIL sekali! Tidak kira apa jua jenis jerawat yang anda ada; ringan, berat, teruk, jeragat, maka ia akan dihapuskan. Dengan syarat: anda melakukan teknik saya mengikut panduan dan tatacara yang betul, seperti yang disediakan.


divide

organ badanorgan badanorgan badanorgan badanorgan badanorgan badanorgan badanorgan badanorgan badanorgan badanorgan badan

Sistem Badan

Melihat pada gambarajah di sebelah, sistem dalaman badan sebenarnya terdiri dari organ yang sama bagi setiap manusia (hati, jantung, usus dan sebagainya). Apa yang tidak sama adalah: cara penjagaannya. Itu sebab kita seringkali melihat ada manusia yang nampak lebih tua / tidak bermaya dan yang nampak sihat / muda di usia yang sama. Sistem dalaman memerlukan bahan yang sama bagi menjamin fungsi kesihatannya. Sama seperti kereta, memerlukan minyak / petrol bagi menjamin kelancaran sistem enjinnya. Oleh itu, Saya akan perkenalkan sebuah HERBAL yang akan digabungkan dengan TEKNIK RAHSIA saya yang akan membuatkan semua keperluan kesihatan dalaman tubuh anda lengkap. Anda tidak perlu mencari di sana sini lagi kerana herbal ini terbukti berkesan dan merupakan cara paling mudah untuk menjamin kesejahteraan kesihatan.

Nota: Ia akan bertindak sebagai pencuci kotoran dalam badan sekaligus menyingkirkan semua daki-daki, bakteria yang melekat pada organ badan. Termasuk BERUPAYA mencuci kuman resdung yang bersarang dalam badan anda serta menghilangkan jerawat!

Fakta Yang Perlu Anda Ketahui: Mungkin anda telah mendengar mengenai pelbagai-bagai cara, kaedah, petua dan apa saja yang dapat membantu mengurangi masalah ini. Tapi INGAT!: Semua itu adalah untuk SEMENTARA (mengurangkan), bukan mengatasinya! Saya membuat blog ini bukan untuk memberi petua, jalan, nasihat atau apa saja cara yang boleh menyusahkan anda hanya semata-mata untuk mendapat keputusan SEMENTARA. Saya di sini adalah untuk membantu anda MENGHAPUSKANNYA...dan yang paling utama, ianya mudah, tepat, berkesan dan tidak menganggu kegiatan harian anda.

Nota: Dan yang paling istimewa sekali; anda boleh melakukan teknik ini dirumah secara peribadi! Melakukannya secara peribadi adalah penting bagi mereka yang mempunyai masalah jerawat kerana bagi sesetengah tuan punya badan; ia sebuah perkara yang memalukan. Jangan risau kerana setelah melakukan teknik ini, kulit anda akan tampil begitu natural (semulajadi dan sihat).

Apa yang bakal saya dedahkan pada anda adalah sesuatu yang sangat berharga dan bernilai demi masa depan anda. Sebelum itu jujur saya katakan: Saya tidak akan mendedahkan Teknik Rahsia saya secara percuma kerana saya seorang Businessman. Sebagai seorang Ahli Perniagaan, saya sudah belajar selama bertahun-tahun yang bahawasanya barang free tidak akan dihargai...Kalau dihargai sekalipun, saya pula akan kelihatan bodoh kerana membazirkan usaha dan tenaga menyediakan sesuatu yang kalau orang lain dapat, akan menjualnya dengan harga ratusan ringgit. Minta maaf kerana ini kenyataan hidup. Peniaga tepi jalan pun tidak sanggup menyerahkan ubatnya secara percuma kepada orang ramai...apatah lagi teknik saya ini yang sudah PASTI dapat merubah hidup anda; dari wajah yang kasar, berjeragat, jerawat kepada suatu transformasi yang menakjubkan iaitu: memiliki kulit wajah yang sihat, seperti yang diidam-idamkan selama ini.

Tapi usah anda risau. Walaupun teknik saya ini mahal (kerana ia sungguh, sangat-sangat berkesan), saya tidak akan meletakkan harga yang tinggi. RM40? Adil? Saya dedahkan segalanya dengan lengkap dalam bentuk manual yang sangat mudah untuk difahami, besertakan gambarajahnya sekali supaya anda tahu dengan sepenuhnya setiap langkah dengan betul. Dan percayalah; IA SANGAT MUDAH. Tiada yang lebih mudah dari ini.

  • Tetapi: sekiranya anda merasakan RM40 terlalu mahal untuk menghilangkan penderitaan anda, tolong berhenti membaca sebab kalau begitu, anda tidak serius mahu mengubat penyakit ini.

ramuan tradisional

Nota: saya tidak akan meminta anda menyiapkan daun sirih bercampur biji sawi, beras kunyit, pucuk paku, pegaga emas, cendawan tanah atau apa saja bahan yang anda sendiri pun akan pening kepala memikirkannya. Saya akan menyatakan kombinasi bahan + cara unik lalu menghasilkan kesan 'powerful'- bagi membantu merawat serta mengubati penyakit dideritai sebaik mungkin. Sebaik saja anda mengetahui mengenai teknik 'keras' ini, saya PASTI anda akan merasa lega dan gembira. Tiada unsur-unsur menyusahkan, penggunaan dadah, pill atau bahan kimia. Bahkan, anda akan merasa PUAS dan SIHAT setiap kali selepas melakukannya.


divide

Kebanyakkan pusat rawatan kesihatan mengenakan harga yang mahal bagi setiap rawatan resdung tetapi melalui teknik saya, anda tidak perlu lagi membazir duit membayar sesuatu yang tidak perlu. Anda boleh melakukan sendiri rawatan tersebut dirumah, jauh lebih baik dari segala pusat rawatan dapat tawarkan. Lakukannya berulang-ulang kali dan tiada 'charge' dikenakan. Malahan, doktor, pawang, pusat rawatan, hospital, tidak mengetahui mengenai teknik rawatan ini. Tiada yang dapat menawarkan perkhidmatan begini (melainkan kalau ia sudah tersebar dengan meluas).

warning info firnena

* Bukan nak halang berbelanja terhadap pusat rawatan, tetapi kalau kena berulang kali pergi berbayar mahal kemudian hasil diterima masih ketidakpastian, untuk apa?

Semuanya dalam genggaman anda melalui teknik ini. Anda akan ketahui jalan pintas menghapus serta menghilangkan jerawat dan resdung di mana segala pakar tidak pernah menduganya...Dan kalau mereka tahu, mereka akan tersengih sendirian berkata pada diri sendiri: 'Mengapa aku tidak pernah terfikir akan teknik sebegini?...Kalau aku tahu, sudah tentu tidak terkira ramainya pesakit dapat dibantu!'

  • Namun bukan salah mereka tidak mengetahuinya kerana teknik ini sangat profesional. Dan Profesional bagi saya bermakna: sungguh berkesan dan dalam masa yang sama; memudahkan pelanggan / pesakit sebaik mungkin.

Dan INGAT: Saya bercakap mengenai jerawat dan RESDUNG: punca segala jerawat. Lebih baik hapuskan sumber utama dan dalam masa yang sama; menyerang (merawat) melalui sudut luaran dengan cara yang begitu hebat sekali! Kulit anda akan merasa sedikit pedih, tetapi tidak akan rosak, biarpun berulang-ulang kali anda melakukannya. Ia adalah teknik serangan dari dalam dan luar. Lengkap! Dan setiap kali melakukannya, ia menuju ke arah MENGHILANGKAN JERAWAT serta meningkatkan KESIHATAN. Selamat.

Rawatan Menggunakan Rokok Resdung

rawatan rokok resdung atau juga dikenali dgn nama lilin resdungBarangan yang bernama 'Rokok Resdung' ini digunakan oleh sesetengah pihak dan penggunaannya, tidaklah begitu meluas. Ini kerana ia agak sukar didapati. Malahan, ramai yang kurang arif tentang cara penggunaannya. Ditambah lagi dengan cara pembuatannya yang menjadi 'misteri' kepada kebanyakkan orang.

Sememangnya rokok resdung ini dapat membantu dalam menghilangkan permasalahan resdung dan jerawat. Wap asapnya yang panas dapat melancarkan liang rongga yang tersumbat serta mengeringkan jerawat dengan cepat. Jerawat yang kemerah-merahan yang terkena wap ini, akan mengecut. Wap ini juga bertindak untuk mengeringkan kulit wajah yang sangat berminyak. Namun begitu, ada pihak yang mengatakan apabila menggunakan rokok resdung ini, ulat-ulat resdung akan terkeluar dari rongga muka. Bagi saya, 50% pernyataan itu betul dan 50% salah.

Biar saya jelaskan: Habuk-habuk kuning yang timbul meliputi muka semasa / selepas melakukan rawatan ini adalah kesan dari lilin ramuan yang membaluti rokok resdung tersebut. Tetapi sekiranya anda perhatikan betul-betul, akan ada benda-benda halus seperti bulu roma disebalik lapisan habuk kuning itu. Untuk lebih jelas lagi, perhatikan dibahagian tengkuk selepas rawatan ini selesai dilakukan. Akan terkeluar begitu banyak bulu-bulu halus yang rapuh sedangkan rawatan tidak dilakukan pada bahagian tengkuk! Sememangnya itu adalah ulat resdung yang mati kepanasan lalu terkeluar dari sarangnya. Oleh kerana rokok resdung menggunakan bahan yang panas, ia tidak keluar hidup.

sinus treatmentsinus treatmentsinus treatmentsinus treatmentsinus treatmentsinus treatment Gambarajah disebelah menunjukkan bagaimana rawatan menggunakan rokok resdung dilakukan. Sememangnya rokok resdung ini amat berkesan bagi merawat masalah resdung yang kronik tetapi; kebanyakkan pusat rawatan tidak menjual rokok resdung ini. Selalunya mereka mengenakan caj diantara RM30 hingga RM40 disetiap kali rawatan. Itu harga paling murah. Ada pusat rawatan yang mengenakan hingga RM60 disetiap kali rawatan! Dan harga sebegitu dikenakan dengan hanya menggunakan sebanyak 3-4 batang saja rokok resdung yang bersaiz sederhana! Di kedai perubatan tradisional pula, amat sukar didapati. Kalau ada sekalipun, saiznya sangat kecil dan dijual dengan harga yang agak mahal. Tetapi anda tidak boleh menuding jari menyalahkan mereka sepenuhnya kerana: bahan ini yang berkualiti elok ternyata memang susah didapati.

Berita baik untuk anda kerana: didalam manual saya, saya akan dedahkan bagaimana anda boleh mendapat bekalan rokok resdung yang berkualiti bagus - mampu merawat dengan berkesan dengan cara mengeluarkan aliran asap mengikut kadar yang diperlukan (penting). Di pasaran; ia sama saja sebagaimana yang digunakan oleh mana-mana pusat rawatan. Bahkan kemungkinan lebih berkesan kerana jaminan saya di sini; rokok resdung yang Firnena sediakan adalah bertahap 'standard'. (Memenuhi ciri-ciri pembuatan dan semua hak yang diperlukan menghasilkan bahan ini dengan baik.) Dan anda tidak perlu risau tentang kehabisan stok kerana anda boleh pesan bila-bila masa saja yang anda suka. Saya juga akan sertakan cara: bagaimana untuk anda menggunakan rokok resdung ini untuk mendapat kesan maksimum. Di manakah struktur wajah paling tepat untuk ditujukan wap asap supaya anda tidak membazir menggunakannya begitu saja!

nanti duluNanti dulu! Walaupun saya bercerita panjang lebar mengenai Rokok Resdung, namun jangan salah anggap. Ia hanya meliputi salah SATU saja dari teknik yang terkandung dalam manual saya. Terus-terang saya katakan: ia sememangnya salah satu teknik keras yang berkesan untuk rawatan luaran tetapi ia tiada kena mengena dengan rawatan dalaman yang bakal saya dedahkan... Rawatan dalaman yang berupaya menyerang sarang pembiakan resdung bagaikan simbahan asid penanggal! Dan juga, penawar luaran yang berupaya menghakis segala parut dan jerawat sebaik saja ia disapu ke wajah! Tiada kena mengena dengan pengunaan rokok resdung. Tidak perlu menggunakan rokok resdung jika anda tidak mahu. Rokok resdung hanyalah teknik tambahan dan bukan fokus utama yang akan diperbincangkan.

Baiklah, biar saya beritahu di sini: Saya ingin memberi anda suatu pengetahuan bagaimana untuk menyerang resdung yang sedang bermaharajalela di bahagian tekak anda. Di setiap kali anda bersin, tentu sekali anda merasa sakit dan gatal tak terhingga (mencengkam) di bahagian dalaman tekak anda bukan? Ataupun merasa gatal tak terkira di bahagian hidung sehingga terasa ingin menenyeh-nenyehnya. Cuba anda jilat di bahagian lelangit anda. Sekiranya terasa gatal, maka itu petanda resdung sedang bermaharajalela di serata dalaman wajah anda. Saya mempunyai cara dan penawar bagi menghilangkan kegatalan tersebut. Teknik saya bagaikan asid yang menyimbah ke seluruh bahagian tersebut dan menanggalkan kuman-kuman yang sedang bersangkut. Tentu anda terkejut kerana selepas ini, apabila anda bersin, tekak anda tidak akan merasa sakit lagi dan sekiranya anda menjilat lelangit dan bibir anda, kegatalan itu terasa seperti beransur-ansur hilang! Bahkan, mata anda yang berair dan gatal itu akan hilang kegatalannya! Percaya atau tidak, inilah teknik rahsia saya! Inilah jua kenyataan yang anda nanti-nantikan selama ini.

jerawat parut sembuh
* kesan baik pulih setiap individu dijangka berbeza; bergantung kepada tatacara mengikuti panduan.

Menggunakan teknik yang terkandung dalam ebook Firnena, saya JAMIN anda mampu mengubati segala macam penyakit wajah. Kemudian, akan memperolehi hasil transformasi yang sihat seperti ini. Hanya perlu ikut saja langkah mudah yang tersedia.

Baiklah, kita ungkapkan semula dengan lebih teratur dan terperinci. Sekiranya anda:

  • merasa gatal di kelopak mata dan disetiap kali bangun tidur mengeluarkan tahi mata kuning yang seakan-akan nanah

  • Merasa gatal di bibir selepas memakan makanan tertentu (seperti durian, rambutan atau makanan laut)

  • Merasa gatal di bahagian lelangit terutamanya dibahagian celah gigi

  • Sentiasa bersin yang menjerumuskan kepada keadaan susah untuk dikawal

  • Batang hidung gatal seolah-olah ada 'sesuatu' yang sedang bersarang dengan kukuhnya di situ

  • Tekak merasa sakit dan tajam terutama di waktu bersin

  • Bahagian dalaman telinga merasa gatal dan adakalanya tersumbat

  • Jerawat degil timbul yang boleh mengakibatkan parut hodoh dan merunsingkan

Berita baik kepada anda yang mengalami semua gejala yang tidak menyenangkan itu kerana melalui teknik saya, semuanya dapat diatasi! Jadi, jangan berlengah lagi. Dapatkan 'Firnena - Teknik Menghapuskan Resdung dan Jerawat' dengan harga RM40 sahaja, hari ini!

Sebelum itu, tanyalah diri anda: Apakah dengan harga RM40 anda akan merasa rugi untuk megetahui sesuatu yang tidak pernah anda ketahui selama ini? Apakah harga RM40 itu terlalu mahal untuk sebuah pengetahuan yang setelah anda miliki, akan membuatkan anda tidak takut lagi dengan masalah resdung?

Harga RM40 itu akan dinaikkan bila-bila masa saja dari sekarang kepada RM50. Ini kerana saya jamin: teknik saya bukan sebarang teknik. Teknik serta pengetahuan ini akan anda bawa sampai ke mati...sampai ke suatu ketika anda tidak akan menoleh ke belakang lagi...kerana selepas ini, tidak kira dimana saja anda berada, apa saja yang anda makan, dalam apa jua keadaan samaada kotor atau bersih persekitarannya, anda tahu anda ada teknik untuk menghentikan kuman resdung dari terus menyerang anda. Lakukan teknik ini dimana-mana saja, hari demi hari, bulan demi bulan dan tahun demi tahun dan hitunglah: ia akan menjadi semakin baik, baik dan baik! Dan teknik ini BOLEH dilakukan dimana-mana saja kerana ia terlalu mudah...tujukan pada sarangnya kerana disitulah punca utama ia membiak!

Jadi, jangan berlengah lagi. Dapatkan ebook Firnena - Teknik Menghapuskan Resdung dan Jerawat hari ini juga!


ebook Firnena

anak panah Selamatkan Wajah anda dengan memiliki Ebook Teknik Menghapuskan Jerawat dan Resdung ini Sekarang!

tanda soal Sedikit penerangan mengenai isi kandungan ebook Firnena dan beberapa soalan lazim.

Bookmark and Share

firnena ads sponsored stories